Uw eigen klantenkaart

Breng nu uw eigen klantenkaart op de markt!

Dankzij uw klanten heeft u bestaansrecht. Betere bedrijfsresultaten hebben dus altijd te maken met wat uw klanten doen, én wat u voor uw klanten doet. Door net iets meer te bieden en net iets anders te zijn dan uw concurrent, zorgt u ervoor dat u meer klanten aantrekt. En als uw klanten meer gaan besteden, zorgt dat ervoor dat uw klanten loyaliteit ontwikkelen voor uw bedrijf. Deze loyaliteit kunt u krijgen door uw vaste klanten te belonen voor hun trouw. Dit kunt u doen met uw eigen NCP Klantenkaart!

Benut ieder contactmoment met uw klant. Met uw eigen klantenkaart blijft u op een structurele wijze onder de aandacht bij uw klanten. Ga de interactie aan met uw klanten en vergroot daardoor hun loyaliteit. Door gebruik te maken van een klantenkaart stimuleert u de herhalingsaankopen. Maak uw klant het centrale middelpunt van uw zaak, en laat zien dat u dit meent.  Een klantenkaart met daaraan gekoppeld een structureel loyaliteitsprogramma, vertelt de klant dat u waardering heeft voor het feit dat hij klant bij u is, waardoor de emotionele betrokkenheid groeit. En de positieve ervaringen worden dan gekoppeld aan uw bedrijf. Mond op mond reclame doet de rest.

Met een loyaliteitsprogramma creëert u een bepaalde exclusiviteit en zorgt u ervoor dat u, uw klanten behoudt. Het mooie is dat het twee kanten op werkt. Uw klanten willen maximaal profiteren van “het voordeel” , geven dus meer uit en blijven uw bedrijf trouw.

Klantenloyaliteit is een belangrijke factor voor uw winstgevendheid. De klant is al lang niet meer alleen maar de koper van een product. Uw klant is ook promotor en online service medewerker (reviews)! Een goed loyaliteitsprogramma gaat dan ook veel verder dan alleen het belonen van aankopen of het belonen van het feit dat het onderhoud van zijn caravan door u gedaan wordt. Betrek uw klant op een positieve manier bij uw bedrijf en laat de mond op mond reclame zijn werk doen. Hierdoor zijn ze minder gevoelig voor acties en voordelen van de concurrent.

Breng nu uw eigen klantenkaart op de markt in uw eigen huisstijl. Uw klantenkaart heeft direct waarde voor uw klant aangezien de pechhulp dekking van de Caravanpas er standaard bij zit. Daarnaast kunt u kiezen voor het loyaliteitsprogramma dat bij u past. Wij nemen u het werk hiervoor uit handen. Zodat u door kunt gaan met waar u goed in bent.

 

Wilt u meer informatie over het uitbrengen van uw eigen klantenkaart? Mail ons en we nemen z.s.m. contact met u op!

info@caravanpas.nl

 Ps. De klantenkaart is nog steeds populair onder de Nederlanders. 80-90% heeft minimaal 1 kaart. 35%   heeft 4 of meer kaarten.